Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Του Σεπτέμβρη

 Τον Αύγουστο που μου χρωστάς- Δημήτρης Μητροπάνος
 
 
Τον Αύγουστο που μου χρωστάς, τον ξέχασες
σ' απόσταση αναπνοής και μ' έχασες
Κι αυτό το καλοκαίρι χαραμίστηκε
Φθινόπωρο, κι η αγάπη μας βυθίστηκε
 
Τ' αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το βρήκαμε
Πιο νωρίς ήρθ' ο Σεπτέμβρης και χαθήκαμε
Πώς χωρίσαμε με τόση ευκολία
Φθινόπωρο θα πει μελαγχολία
 
Τον Αύγουστο που μου χρωστάς, τον ξέχασες
Τις θέσεις που κρατήσαμε, τις πέταξες
Δυο ξένα χέρια τώρα πια σε δέχονται
και τα αισθήματα μου επιστρέφονται
 
Τ' αυγουστιάτικο φεγγάρι...
 
Τούτες τις μέρες μυρίζει φθινόπωρο,
η γλυκειά του μελαγχολία.
Όλα όσα πέρασαν μαζί με το καλοκαίρι.
Τόσο ζωντανό, τόσο γεμάτο, τόσο ζεστο...
Επανερχόμαστε στα αρχικά.
Τα πρώτα....
Καλό βράδυ...
(αναστεναγμός)
(...και τα αισθήματα μου επιστρέφονται...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πού πήγε;;