Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

Φορτία





Περιεργη η χτεσινή μέρα.
Πολύ φορτισμένη.

Χρόνια μετά...πέντε!

Με μια απέραντη χαρά έφτασα.

Ίδια πρόσωπα, άλλες εικόνες άλλα τοπία.
Ίδια αγκαλιά ίδια αγάπη!

Μ ένα τεράστιο κόμπο στο λαιμό έφυγα.
Και μια μεγάλη απίστευτα μεγάλη ταραχή.
Διέσχισα τη μισή Αθήνα για να ηρεμήσω...


Την επιδίωξα όμως την κουβέντα.
Και δεν ήταν απο κείνες τις χαζοχαρούμενες του στυλ "τι κάνεις -τί έκανες -πώς ζεις τί σπιτι- τί αυτοκίνητο έχεις- πωπω πόσα χρόνια έχω να σε δω -χαρηκα και τα ρεστα"


Ήταν κουβεντα σαν και τότε.
Σαν να ταν χτες που έβγαινες απ το διπλανό μπαλκόνι,κάτι πρωινά και σφύραγες
"Δήμητρα καφέ ,και χαμήλωσε τη Χαρούλα πρωινιάτικα’’.


Και γω δώστου και να δυναμώνω...


‘’Ειναι κάτι πρωινά που ακόμα ξυπνάω και για δευτερόλεπτα σιχτηρίζω μέσα μου λέγοντας πάλι Χαρούλα ρε Δήμητρα;;Πάλι ντέρτια;;-Για μια στιγμή μέχρι να καταλάβω..."


"είναι στιγμές που οι λέξεις σου με στοιχειώνουν μ ακολουθούν και με συμβουλεύουν σαν τότε"


’Είναι κάποιες μέρες που ζωντανεύω και θυμάμαι.Μέσα από φωτογραφίες και τραγούδια.Μέσα απ το κάθε άκουσμα κιθάρας."


Είναι εκεί τόσα πράγματα,αληθινές συγκινησεις.Και εικόνες.


Και πάλι τα καταφέραμε.Λες και χτες έφτιαξα καφε πήρες την κιθάρα και αράξαμε...Έτσι είναι η κουβέντα μας πάντα.
Έτσι θα μείνει.
Ουσιαστική .


Και έρχονται στο ξαφνικό δυο τρια "χαστούκια" και ξεχνιέται η χειμέρια νάρκη.


Γιατί ούτε να χαιδεύεις έμαθες,ούτε να καθυσηχάζεις...
Ούτε ηθικές, ούτε πρέπει δέχεσαι.
Πάντα τα κατέρριπτες με λόγο και ουσία...

Και ήρθε η μέρα και άνοιξε...

Εκεί κοντά στις κεραίες ...σαν τότε.

Άλλες κεραίες άλλες κουβέντες μα τα ίδια πρόσωπα...

40 σχόλια:

Fibi είπε...

Καλημέρα, άκουσα γλυκό και κουβέντα και ήρθα :)

καλά να περνάς ότι κι αν κάνεις

L' Aesthete Soleil είπε...

Συνεχίζεις να ρίχνεις τους συναισθηματικούς κεραυνούς σου! Τι να πω; Περαστικά;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

-΄Ομορφος νέος!!!

- Κατάθεση ψυχής..
και είχες ανάγκη να μιλήσεις....
"Την επιδίωξα όμως την κουβέντα"

Γι' αυτό είμαστε εδώ, για να γελάμε μαζί... παρέα και να δακρύζουμε... να αλληλλοστηριζόμαστε...
Να είσαι και να είναι καλά και κουράγιο....=

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

aKanonisti είπε...

Δεν καταλαβα βρε φιλενάδα...
Με απάτησες χτες???
Τι έγινε???

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δήμητρα είπε...

Fibi Καλώς σε κάτσε για γλυκάκι....

Ηλιε μου καλέ...κεραυνοί ναι περαστικοί όχι

Γλαρένια μου σ ευχαριστώ

Γειτονάκι μου Σαλονικιο καταρχήν για καφέ πήγα με φίλο παλιο και μόνιμη αξία...Αλλά ο νους σου εκεί στο πονηρό....
φφφφφφφφφφφ

aKanonisti είπε...

Μπες μες στο καμπριολέ, πάμε για κανα καφε???
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ατιμηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!
Και με κολάρο και με κέρατα???
Με κατέστρεψες!!!!!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Δήμητρα είπε...

και φυσικά όχι με σαλιγκάρια

Ανώνυμος είπε...

Εμένα δεν με ενοχλεί πάντως... κάντε τη δουλειά σας... α, περεμπιπτόντως, μήπως πριν από το γλυκάκι σας περισσεύει κανένα δόλιο φαγάκι, ας είναι και χτεσινό... τα απογεύματα του Φθινοπώρου έχω μια λιγούρα!

Ανώνυμος είπε...

Τα σαλιγκάρια στιφάδο είναι;

aris είπε...

Καλησπέρα... για ενα γεια ήρθα πριν κανένα μήνα και μου φαίνεται έχω γίνει τακτικός μουσαφίρης.

Τα σαλιγκάρια με κυδώνια μαζεμένα από κυδωνιά εγκατελειμένου περιβολιού στις όχθες του Σεδούντα στο Πλωμάρι

νατασσΆκι είπε...

Είναι σπουδαίες αυτές οι κουβέντες, οι ουσιαστικές -και οι φίλοι της καρδιάς, που ξέρουν πότε χρειάζεται να ακούσεις κάθε τι
και πότε να "ρίξουν χαστούκια"
:)


(Πού το πάτε, πού το φέρνετε, πάλι σε χοχλιούς καταλήξαμε -βαλτοί είστε;
Ποιον θα βρω εγώ τώρα να μου στείλει από το χωριό, ε;)
:))

Green_revenger είπε...

Όλο το post αποπνέει μελαγχολία και, κυρίως, μετάνιωμα για κάτι που είχαμε ή νομίζουμε πως είχαμε. Για κάτι που χάσαμε ή νομίζουμε πως χάσαμε επειδή διαλέξαμε κάτι άλλο.
Η ζωή όμως δεν επιτρέπει πισωγυρίσματα, ακριβώς επειδή προχωράει μπροστά. Οι φίλοι δεν είναι εδώ για να μας θυμίζουν το παρελθόν αλλά για να μας βάζουν πλάτες για το παρόν και το μέλλον. Στο κάτω-κάτω, αν το παρελθόν μας προκαλεί μελαγχολία, τίποτα δεν μας υποχρέωσε να το κάνουμε παρελθόν. Εκτός αν κάτι μας ανάγκασε. Οπότε παλεύουμε αυτό που μας εξανάγκασε. Απλά πράγματα.
Το να μετουσιώνουμε το παρελθόν σε μελαγχολία, τύψεις και ταχυκαρδία δεν είναι τίποτα άλλο από η λαχτάρα μας να σβήσουμε το παρόν. Μην ξεχνάμε και τα λόγια του ποιητή: "γεωμετρικά, αν κάτι συνορεύει με το παρελθόν είναι το μέλλον κι όχι το παρόν".
Αυτά.
Πάω να μαγειρέψω πουτανέσκα.
Ο ζηλιάρης νταλικιέρης

Δήμητρα είπε...

Blogoulaki μου καλό πέρασε....
θα φτιάξω κάτι γρήγορο...Κάτι σε καμια τηγανιά καλό είναι;;;
Άντε θα κάνω και κανα λουκουμά στα γρήγορα....
(Πού θα πάει ομάδα θα σ αλλάξω)


Αρούλη και τί θα καναμε χωρίς την καθημερινή σου παρουσία εδω;;;;
Είσαι απ τα βασικά στελέχη της παρέας και απ τα πιο παλιά....Αλλά όχι σαλιγκάρια Άρη πλιζζζ

Νατασάκι πεστα γιατι η ακανίνιστη δεν με πιστευει....όχι σαλιγκάρια λέμεεεε

Γκρινάκο ή καλύτερα γκρινιαρη θα επανελθω με απαντηση.....

aris είπε...

Καλά... κυδωνάτο με μοσχαράκι από το Μανταμάδο. Να ζητήσεις "βασιλοπούλα" το καλύτερο κομμάτι γι αυτή τη δουλειά

Δήμητρα είπε...

Η μελαγχολια είναι έκδηλη η νοσταλγία επίσηςτο μέλλον διαγράφεται λαμπρό αλλά ποιός είπε πως δεν θα κάνω βουτιές στο παρελθόν κάθε τόσο;;;
Και δεν ηταν το παρελθόν που προκάλεσε ταχυκαρδία αλλά όπως λέω τα "χαστούκια "και η επαναφορά...
Να πας να μαγειρέψεις καλύτερα....αντε παλιονταλικέρη...:P:P:P

Δήμητρα είπε...

Αρη η βασιλοπούλα είναι απ τα αγαπημένα μου κομμάτια σε κρέας.Και σήμερα ανηγόρευε ο πατέρας αν θέλουμε κρέατα να στείλει...Θα του πω!
Αρκεί να στείλεις τη συνταγή!!!

Green_revenger είπε...

Τελικά το να αποδομείς ένα σχόλιο είναι κι εύκολο αλλά κι ανώδυνο.
Στη Μόσχα αδελφές μου, στη Μόσχα.

Δήμητρα είπε...

Άλλη λέξη ηθελες να βάλεις ...Άκους εκεί αποδομείς...

Green_revenger είπε...

όποια λέξη θέλω να βάλω την βάζω.
Αυτό μας έλειπε, μετά τα τυριά και τα κολοκύθια να μας την βγεις και στον χειρισμό του λόγου.
Τσα Πρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

aKanonisti είπε...

Τσι Πρρρρρρρρρρρρρρ Α?????

------ είπε...

Καλησπέρα σου....σε βρήκα στο λύκο και μάλιστα σε θέση Αντώναρου!!!!
Καλά όλα;;;
Να σε ρωτήσω κάτι;;;
Να διαβάσω στην αυριανη μου εκπομπή τα Μητρέλια;;;
Αν θες βεβαια ...αν όχι μου το λες ελευθερα...μια αλλη φορά.
Θα έχω το νου μου να μου απαντήσεις.
Σ`ευχαριστώ πολύ
Νανά Τσούμα ΝΕΤ 105,8

κάκος είπε...

Η πρώτη παράγραφος της Νατάσας τα λέει όλα .
Φιλιά και να προσέχεις Ανεψούδαμ' !!!

aKanonisti είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Και έλεγα τι έλειπε... τι έλειπε...
Η Νανά Τσούμα έλειπε!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ρε Νανά... σε πληρώνουμε (εμείς οι Ελληνες φορολογούμενοι) γαμώ τον μπελά μου... για να κάνεις βόλτες σε blogs.. και να διαβάζεις ξένα κείμενα???

Πες μου πως το κάνεις τζάμπα...για την δόξα... να μην αρχίσω να σκέφτομαι θετικά για την αποκρατικοποίηση....

Ανώνυμος είπε...

Τη... γανιά; (γλουπ)
Λου... κουμά; (σλουρπ)

Και για αρχή μόνο;
Μην ενοχλείσαι...
Εδώ από κάτω θα είμαι εγώ με το... ταπεράκι μου... Με την ησυχία σου...

Δήμητρα είπε...

Απαπαααα....Καλέ Νταλικέρη καλά δεν ξαναλέω τίποτα
Μωκο.Τουμπεκί και την κοτούλα....

Ακανόνιστη γειτονοπούλα μου Παπαρρρρρρρρρρήγγγγγγαααααααααα

Νανά διάβασε το αλλά με προσοχή...είναι για τη γιαγιάκα μου!!!
:):)

Αλεκόύκομ εσύ άλλωστε ξέρεις....

Μπλογκούλη....παστίτσιο είχε σήμερα το μενού...
Και αν σε κάνουμε γαύρο να δεις τί έχει ν ακολουθήσει....

aKanonisti είπε...

Τώρα που θα γίνεις φίρμα του ραδιοφώνου.. άρχισε να σκέφτεσαι πιο δεξιά....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα

Για τα λεφτά τα κάνεις όλαααααααα
άτιμηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!

Δήμητρα είπε...

Αχχχχ για σένα τα κάνω όλα αλλά πού μάτια να το δεις....αχ....Έρωτα μου αγιάτρευτε και καημέ μου μεγάλε!!!!!!

aKanonisti είπε...

Θα σε μαστιγώσω αλύπητα... ενώ το mp3player του greenάκου, θα παίζει ξανά και ξανά... την ευφάνταστη, δημιουργική, χρήσιμη. ενημερωτική εκπομπή λογου της δεξιάς δημοσιογράφας, που ούτε ένα ποστ της προκοπής δεν έγραψε ποτέ στο δικό της μπλογκ...

Και στο τέλος για κορύφωση.. θα σου διαβάσω το ποστ της, για τα γεμιστά.....
http://nanatsouma.blogspot.com/2008/06/blog-post_26.html

Βιτσιόζα.. γυναίκα....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Green_revenger είπε...

Νανά Τσούμαααααα οε οε οε οε

Α ρε αχάριστοι...έρχεται η Νανά, σας κάνει την τιμή κι εσείς την χλευάζετε;;;
Εδός Αργύει....

katerina είπε...

Με γλύκανες Πασχαλίτσα μου...έτσι το διαβασα και ...χαλάρωσα...και στργγυλέψαν οι γωνίες....ξέρεις όχι οι απέξω ...αυτές οι απο μέσα....που με τρυπάνε

aKanonisti είπε...

Ρε πεινάλα Green....
Τα γεμιστά ορέγεσαι???

Δήμητρα είπε...

Ακανόνιστη εμένα τα γεμιστα πάντως μ αρέσουν!!
Νταλικέρη καλησπέρα είπα;;

Κατερινάκι αυτές είναι οι γωνιές που μας τσιμπάνε τα σωθικά μας....

------ είπε...

Εντάξει χρυσό μου...σ`ευχαριστώ ...πάντα προσέχω αλλά αυτη τη φορά θα προσέξω παραπάνω!

aKanonisti είπε...

Εντάξει χρυσό μου... πάντα με φτύνουν αλλά δεν απαντάω...
αυτή την φορά... θα πάρω μία ομπρέλα παραπάνω...

Χαχαχαχαχαχαχαχα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ακανόνιστη, φαίνεσαι εξωστρεφής τύπισσα, όλο κέφι και γέλιο, και σε φαντάζομαι σαν "την ψυχή της παρέας"!
Αλλά νομίζω πως τη Νανά κάπου την αδικείς! Η κοπέλα εργάζεται, δεν είναι αργόμισθοι και σίγουρα η εκπομπή της δεν εξαντλείται με ανάγνωσγ ξένων κειμένων...
Κι εγώ μπορεί να ήθελα να εργάζομαι σε μια δημόσια επιχείρηση, αλλά αν δεν το πέτυχα δεν μου φταίει σίγουρα η Νανά...
Ούτε πρέπει να κάνουμε σαν το φτωχό γείτονα που παρακαλάει να ψοφήσει η κατσίκα του διπλανού!
Είσαι άνθρωπος έξω καρδιά και ταυτόχρονα ευαίσθητος και αδικείς τον εαυτό σου με τέτοια μιζέρικα σχολιάκια...

Green_revenger είπε...

Ασκαρδαμυκτί,
πες μας τώρα ποιος σου το βρήκε αυτό το ψευδώνυμο κι άσε τις αμπελοφιλοσοφίες.
Αν τώρα εσύ δεν βρήκες την πολυπόθητη θεσούλα στο δημόσιο, μην αυθυποβάλλεσαι σε ρόλο ηθικολόγου γιατί η τίτσερ μου καυλώνει με τέτοια και θα πάει να γράψει καναν φουκαρά για παράγκα με ελενίτ!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Η αλήθεια είναι φίλε πως τις καυλώνω τις καθηγήτριες και τις δασκάλες! Βλέπεις... άλλες γουστάρουν προστυχόλογα κι άλλες ηθικολογίες! Το 'χω το ρεπερτόριο...
Καλό Σ/Κ, τα λέμε από Δευτέρα, φεύγω για ηθικοπλαστικό διήμερο...

Green_revenger είπε...

Ασκαρδαμοτέτοιε,
πρόσεχε μόνο μην τις καυλώνεις πολύ και το ψιθυρίσουν σε μιαν άλλη δασκάλα και σου σπάσει καμια υδρόγειο στη φαλάκρα.
Νούμερο

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κατ' αρχήν εγώ δεν σε έβρισα ούτε σε σχολίασα αρνητικά!
Νούμερα και μεγάλες κόμπλες είναι όσοι κρύβονται πίσω απ' την ανωνυμία του διακτίου για να βγάζουν τα όποια απωθημένα τους...
Εγώ "φίλο" σε αποκάλεσα και ούτε σε ειρωνεύτηκα ούτε σε "έλουσα"!
Λες να μην μπορούσα να το κάνω;
Τεσπα... καληνύχτα...

Πού πήγε;;