Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

Άμπρα Κατάμπρα....


Έχω μια φίλη.Αδερφική.Και αγαπημένη.
Είναι ένα μικρό κοριτσάκι.
Όταν πρωτογνωριστήκαμε ήταν (λέει ) σε μια γωνιά και διάβαζε βιβλία.
Το κοριτσάκι μεγάλωσε...μεγαλώνει....
Έγινε νεράιδα.
Χτες η νεράιδα μου γιόρταζε.
Και μοίραζε δώρα.
Νεραιδοφωτόσχιστη, αέρινη και κανελένια...Ή καραμελένια...
Μπορεί και οι δυό μυρωδιές μαζί,όπως κάτι βράδυα στο Παγκράτι.
Εκεί προς το το τέλος της γιορτής της,με πήρε απ το χέρι και με πήγε στο μικρό μικρό βιβλιοστολισμένο παραμύθι της.
Με τράβηξε με το ζόρι μέσα.
Άνοιξε μια τσάντα και έβγαλε μια κόκκινη χάρτινη άτσαλα φτιαγμένη καραμέλα.
Με μια κόκκινη κορδέλα.


Μου είπε να την ανοίξω.
Και έβγαλα από μέσα το μαγικό της ραβδάκι.
Το πήρε απαλά απ τα χέρια μου ,με άγγιξε και μου είπε:
Κάθε ,κάθε ,κάθε στιγμή κρύβει μέσα της μαγεία και ομορφιά.
Είτε καλή είτε κακή στιγμή.
Μ αυτό το ραβδάκι θέλω να φτάνει στα μάτια σου. η ομορφιά της ατόφια και γυμνή.
Πρώτα η ομορφιά και μετά οι σκέψεις.
Είπε και χάθηκε στο πλήθος...
Μ έβαλε σε παραμύθι.
Άμπρα κατάμπρα και μεταμόρφωσε την στιγμή,τη χτεσινή μας στιγμή,την χτεσινή απαρχή ενός χρόνου σε παραμύθι.
Μ ένα μαγικό ραβδάκι.
Έτσι είναι η Βίκυ μου.
Τυλιγμένη στα ροζ της σύννεφα,αγγίζει πάντα τα μάτια της ψυχής όσων αγαπάει.
Αναλύοντας την παραμικρή λεπτομέρεια,κουβεντιάζοντας την πιο μικρή θολούρα.
Ακουμπώντας πραγματικά τα μέσα,τα εσώτερα.
Σκορπώντας την μαγική της σκόνη.
Μια σκόνη που έχουμε ανάγκη όλοι,ακόμα και οι πιο "κυνικοί"
Όχι,δεν είναι ρομαντισμός, ούτε νοσταλγία...είναι ανάγκη


14 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

κανελένια και καραμελένια να μυρίζει η χρονιά, Δημητρούλι
:)
και να είναι καλή, καλύτερη από κείνη που έφυγε

Και να μου φιλήσεις τον ήλιο σου, πολύ πολύ
:))

ria είπε...

πολύ ωραία άρχισε το 2009 για σένα δήμητρα!

η νεράιδα σου έκανε δώρο! παντα έτσι οι χρονιές σου, εκπληκτικές και χαρούμενες!

ioannis_the_great είπε...

Καλή χρονιά Δήμητρα. Ευχομαι ενα καλύτερο 2009 με υγεία,Ευτυχία, Κέφι .
Η καλή Νεράιδα είναι σ αυτή που θα σε προσέχει και θα σε νοιάζεται. Οφείλεις να τις ανταποδίδεις για να μην σε παρατήσει

Green_revenger είπε...

Ακόμα καλή χρονιά θα σου λέμε εσένα;
Άντε γιατί κοντεύουμε στη σαρακοστή λέμεεεεε
σματς!!

Spark D' Ark είπε...

τι καλόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο :)

Δήμητρα είπε...

Nατασάκι μου μακάρι...για όλους...Και συ φιλί στο Αστεράκι σου...

Ρία σ ευχαριστώ :)Μακάρι για όλους...

ΑΑΑ Νταλικέρη...κοντεύει Πάσχα λέμε Βιαστικέ....Κακιασμένε....:P:P
Φιλί

Σπαρκούλι φιλάκι!!

Μηθυμναίος είπε...

Πολύ όμορφη η ιστοριούλα σου, Δήμητρα, και ναι την έχουμε, και είναι ανάγκη πολλές φορές η μαγική σκόνη.

agrampelli είπε...

Όμορφο σαν παραμύθι...μόνο που παραμύθι δεν είναι!
Τυχερούλα που είσαι!έχεις την νεραιδούλα σου να σου θυμίζει πώς να μην ξεφεύγεις από την ομορφιά...
καληνύχτα...

Spark D' Ark είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Spark D' Ark είπε...

καλησπέρα Πασχ(π)αλίτσα.

Θα μας πα-σ(χ)παλίτσεις με λίγη από τον μαγική σου σκόνη?

Μαριλένα είπε...

γειτόνισσα είστε; :))
κατι για Παγκρατι διάβασα

Καλη Χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

Να έχεις ένα χαρούμενο 2009:)

Δήμητρα είπε...

Σπαρκούλι...άμέε...Θ αρχίσω να μοιράζω μπουκαλάκια...Μου άφησε μπόλικη η μικρή μου...

Μαριλένα καλωσήλθες...Ήμουν Παγκράτι...και τ αγαπάω πάρα πολύ :)Επίσης!

Ακον σ ευχαριστώ :)

Δήμητρα είπε...

Μυθημναίε μου αανάγκη είναι....

Αγραμπελάκι έτσι είναι...Αλλά όλοι έχουμε την μαγική μας καλή νεράιδα...ΟΛΟΙ...Σμουατς

Πού πήγε;;