Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Χτες βράδυ (2/2/2)


Με τον αχό του μολυβιού γλύστρισε το χέρι αποστολή μεγάλη-σε σένα
Άγνωστος αποστολέας-αόρατος.
Ο παραλήπτης συγκεκριμένος όσο μια κατάσταση ασάφειας και έντασης συνάμα.
Ο τρόπος ακατάληπτος.
Οι αιτίες άγνωστες.
Η πορεία και ο προορισμός ασαφή.
Μονάχα μια στάλα ιδρώτα ξέφυγε χτες βράδυ απ το μέτωπο σου και την απομάκρυνες βιαστικά.
Πρίν προλάβει να ενώσει τα κορμιά μας.
Μετέωρη όσο και η ερωτική πράξη μέσα στα αγκομαχητά μιας επιθυμίας τεράστιας κρυμμένης καλά στο ημίφως.
"Σχεδον" κύκλος.
Χιλιοστά τόξου εκκρεμούν.
Αρμονική συνουσία των εγκεφάλων και των δέκα σισθήσεων.
Ενόργανο παραλήρημα δωδεκαμελούς χορού.
Αρχαία τραγωδία λίγη για μια φωτιά ακυβέρνητη.
Καταδικαστέα ή καταδικασμένη για τον όχλο...
Συναίνεσες σ αυτή τη δίκη μάρτυρας σιωπηλός-αμέτοχος.
Ξεχνώντας την επιθυμία-καταγεγραμμένη στον ερωτισμο που απέπνεες στο κορμί μου.
Εκπνοή-εισπνοή ηδονής από την υπόστασή μου.
Με δυό χέρια-τα δικά σου-περιπλανώμενα σ ένα παιχνίδι εξουσίας στα μονοπάτια του κορμιού μου.
Έκσταση της μέθης απ τον πυρετό του παρανόμου (ίσως) .
Μέσα σε φερομόνες ηδονικές.
Οσμή κανέλλας,μοσχοκάρυδου και βύσσινου.
Σαν τον τελευταίο πειρασμό άφηνες την υπεράνθρωπη σου υπόσταση για μια στιγμή ανθρώπινη,γεμάτη απ την αμαρτία της απελευθέρωσης.
Φωλιασμένος και κείνος-ο τελευταίος- θέριεψε λαίλαπα άσβεστη όσο και αν τον πολέμησες.
Έμεινες προδομένος απ τα μάτια σου.Καρφώθηκαν στο πάτωμα γερά .
Σφράγισαν μαζί και τα δικά μου.
Εξαφανίζοντας κάθε έντονη σουβλιά του αριστερού κροτάφου.
Της επιθυμίας.
Χάθηκα στην αιθάλη του μυαλού μου
Σαν ηχώ αντηχεί "όνειρο ή πραγματικότητα"....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πού πήγε;;