Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Πώς ν αναπνεύσω



Πώς ν αναπνεύσω - Δημήτρης Ζερβουδάκης
 

Μόλις στα πόδια μου τολμάω να σταθώ
βρίσκεσαι πάλι εκεί
να μου ξυπνάς τα ανεκπλήρωτα
Λαχτάρα παίρνω δυνατή
στα χέρια σου αφήνομαι

Πως ν’ αναπνεύσω δεν έχω αέρα
πως να κρατήσω άλλη μια μέρα
Πως μου ζητάς επιστροφή σ’ αυτά που αφήνω
όταν με φέρνεις πιο κοντά σου εσύ

Είσαι εδώ παντού σε έχω
κι ας μην υπάρχεις στο άδειο δωμάτιο
του στεναγμού μου
Αιθέρια με πολιορκείς στα σύνορα
στα όρια του νου μου

Πως ν’ αναπνεύσω δεν έχω αέρα
πως να κρατήσω άλλη μια μέρα
Πως μου ζητάς επιστροφή σ’ αυτά που αφήνω
όταν με φέρνεις πιο κοντά σου εσύ
 
Έπιασε πάλι άπνοια καθώς σουρούπωνε.
Και εκεί που έψαχνα λίγο αεράκι ,σαν αυτό που με χτύπησε στιγμιαία το απόγευμα απ τ ανοιχτά παράθυρα του αυτοκινήτου,
πέτυχα αυτό το τραγούδι.
Πρώτο άκουσμα, άγγιξε χορδές.
Έπεται συνέχεια μουσική απόψε.
Κάλό βράδυ.
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πού πήγε;;