Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Στο τέλος των γιορτών...




 Παράπονο μου- Ξανθίππη Καραθανάση
Θα βάλουν πάλι τις σημαίες στα μπαλκόνια
και οι φαντάροι καλοκαιρινά,
κι εγώ πιο μόνος κι από τ’ αηδόνια,
μπροστά στην πόρτα σου θα `ρθω για ζητιανιά,
κι εγώ πιο μόνος κι από τ’ αηδόνια,
μπροστά στην πόρτα σου θα `ρθω για ζητιανιά.

Θα παίξω πάλι στα κρυφά το θάνατό μου
σα νυχτοπούλι μέσα στις αυλές,
μη με μαλώνεις παράπονό μου,
είμαι μικρός και δεν αντέχω τις πληγές,
μη με μαλώνεις παράπονό μου,
είμαι μικρός και δεν αντέχω τις πληγές.

Θα ρίξουν πάλι το σταυρό στην παραλία,
πως με πληγώνουν τούτες οι γιορτές,
μη με κοιτάζεις με μάτια κρύα,
κι ειν’ τα τραγούδια μου πιο μόνα από χτες,
μη με κοιτάζεις με μάτια κρύα,
κι ειν’ τα τραγούδια μου πιο μόνα από χτες

 Τ άκουσα τ αγάπησα τ ανεβάζω...
Καλησπέρα...
Και του χρόνου
Φώτα αναμμένα τα μυαλά και οι σκέψεις μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πού πήγε;;