Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Τοίχος....


Όπως κοιμήθηκες

με το πλευρό γυμνό

και το πρόσωπο στον τοίχο

λυπήθηκα.

Έρωτας μια ακανόνιστη ανάσα

κι ένα εγώ.






Τό βρήκα σήμερα ψαχουλεύοντας σε παλιά βιβλία και τετράδια.Δεν θυμάμαι καν ποιος το χει γράψει,ούτε τίτλο,ούτε σε ποιό βιβλίο το βρήκα.Μόνο πόσο μου άρεσε θυμήθηκα,και μου έφερε πάλι στο μυαλό ένα στίχο από τραγούδι του Βασίλη.....(με ίδιους στίχους και από Μητροπάνο)


Τα μάτια σου έκλεισες

και μ άφησες απ έξω

Άλλη μια νύχτα θα τη βγάλω στη βροχή

'Ολα για πάρτη σου και απόψε θα τα παίξω

Και θα σε χάσω

μέχρι να ρθει το πρωί

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερούδια!
Μα, Ακανόνιστη ανάσα;
Δεν μας έφτανε η Ακανόνιστη αντίζηλος;
Κατά τ' άλλα μαγικό!

Δήμητρα είπε...

ΛοΛ
Ούτε που το χα συνδυάσει...Έτσι είναι όμως,,,Παντού Ακανόνιστη...Παντού....Καλώς το !:)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) :)) Καληνύχτα!

aKanonisti είπε...

@blogouli....
Να 'τανε η ζήλεια ψώρα... θα κολούσε όλη η χώρα....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Κακιασμένε!!!!!!!!!!


ΦΦΦΦΦΦ μου....
Εχουμε έναν έρωτα μεγάααααλλλλλοοοο
Κακά τα ψέματα...
Ηταν γραπτόοοοοοοοοοοοοοο
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μου αρέσε και το ποιήμα...
και ο Μητροπάνος... είναι θεόςςςςς
Ευγε γλυκό μου πλάζμαααααααα
Μόλις τελειώσω από το γαμω-κτηματολόγιον... θα σου αφοσιωθώωωωωωωω
Φιλιαααααααααααααααααααααα

VAD είπε...

Κι όση αγάπη σούχω στείλει,
είν'από μένα το Βασίλη...

aKanonisti είπε...

Καλημέραααααααααααα σαςςςςςςςςς
:-))))))

Ανώνυμος είπε...

Ωπα!!! τι εχουμε εδω;; Βασιλοπληκτη;
Ετσι, ετσι γιατι καταντησαμε μειοψηφια...

Green_revenger είπε...

Εγώ δεν σας πιάνω....
αλλά μάλλον φταίει η υποκουλτούρα μου

Καλημέρες

Δήμητρα είπε...

Μυστικέ μου έρωτα αχ έρωτα κρυφέ....Όλα τα ποιήματα για σένανε μιλάνε...Και άς τους υπόλοιπους να σκάνε....

Δήμητρα είπε...

Vad όλοι μαζί με τον Βασίλη....


Ασημώνη και γω...χρόνια τώρα!!

Νταλικέρη μου υποκουλτούρα;;;
Αν είσαι συ υποκουλτούρα εμείς βρισκόμαστε λεύγες κάτω από τη θάλασσα...


Φιλιά έδωσα;;;;;

νατασσΆκι είπε...

Δεν αντέχω να τον αφήνω τέτοιον έρωτα χωρίς μουσική υπόκρουση...
:)

Και επειδή τους αγαπώ πολύ -για διαφορετικούς λόγους τον καθένα- και τους δυο, και με το Βασίλη, και με το Μητροπάνο...
Είναι πολύ όμορφα και τα 2 άλλωστε :)

Φιλιά, μικρή πασχαλίτσα :)

. είπε...

"Πάρε με απόψε στην τρελή διαδρομή σου
δίχως εσένα είναι τα βράδια μου απρόσωπα
μου φτάνει εμένα κι ένα ψεύτικο φιλί σου
μου φτάνει κι ένα από τα χίλια σου τα πρόσωπα."

'Οταν ο Αλκαίος γράφει στίχους χαράσσονται πάνω στη καρδιά!

Καλημέρα Δημητρούλα!

aKanonisti είπε...

ΦΦΦΦΦΦ μου???
Που είσαι?????
Είσαι καλα?????

Δήμητρα είπε...

Νατασάκι μου φιλί μεγάλο....
Και μενα μ αρεσουν both....

Καλώς την Ανασαιμιά μας....
Οι στίχοι οιφωνές και οι μνήμες...αυτό είναι τραγούδι

Φφφφ μου ακανόνιστε έρωτα,έλειπα για interview σήμερα και φεύγω τ απόγευμα για Μονεμβάσια.Μην οργιάσεις άπιστη σ έσφαξ'.
Σμουατς ρουφηχτό

Πού πήγε;;