Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Τί δεν πρέπει να ξεχάσω



-Τα ρούχα,τα παπούτσια τα εσώρουχα,και τα μπανιερά μας-Ποιός τον ακούει πάλι την στιγμή που θ αντικρύσει τη βαλίτσα.
-Τα καλλυντικά.Καλοκαίρι ναι, αλλά δεν θα βγω και άβαφτη....
-Τα κινητά.Και τους φορτιστές.Αυτά τα δύο δεν τα ξέχασα ποτέ.Δυστυχώς
-Την τσάντα με τα απαραίτητα για το μικρό.Πάντα έτοιμη και πάντα η πρώτη προτεραιότητα.
-Τα δώρα για τα ανήψια μου.Τον λαχτάρησα τον Στράτο μου.Την μεγάλη μου λατρεία.Και κείνο τον μπόμπιρα επίσης,τον Λευτεράκο μου.
-Τα βιβλιάρια υγείας.Αχρείαστα να ναι....
-Τα ξεχασμένα πράγματα της μάνας.Μια ζωή πάντα κάτι θα μένει ,να δηλώνει την παρουσία-απουσία της.
-Τα εισητήρια.Αυτό δεν θα ξεχαστεί με τίποτα
-Την φωτογραφική,για τις εικόνες που θα φέρω μαζί.Υλικό για το μπλογκ και για νοερά ταξίδια.
-Τα εισητήρια.Πάλι...
-Τις μνήμες του φετινού χειμώνα.Και τους ανθρώπους που τον συνόδεψαν.Και το μπλόγκ τούτο που γίνεται κομμάτι και αγάπη.Και την δουλειά που ευτυχώς άφησα πίσω.
-Τα όνειρα για τον ερχόμενο χειμώνα.Πρέπει να βρίσκονται πρόχειρα στο μυαλό,όταν θα πέφτουν τ αστέρια στα Χαλίκια τα βραδάκια της ουζοποσίας.Για να γίνονται ευχές...
-Το λαπτοπ,και τη σύνδεση.Πώς αλλιώς θα βλέπω τα στρατά μου,πώς θα ρίχνω κλεφτές ματιές στις σκέψεις και στις στιγμές σας;
-Τον νόστο μου.Θα τον πνίξω για αρκετούς μήνες(ελπίζω).20 μέρες είναι χορταστικές.Χρόνια έχω να μείνω τόσο πολύ στο νησί.
-Την λαχτάρα μου για τη μάνα.Και όπως πάντα θα πνιγεί σ ένα δάκρυ ,μόλις την αντικρύσω,που είτε κυλάει είτε κάνει τα μάτια να λάμπουν.
-Τις λεξούλες του μικρού που θα μοιραστεί μαζί τους.Θα πρωτακούσουν το "γιαγιά" και το "παππού" απ το στόμα του τρίτου εγγονιού τους.
Πάει πέρασαν οι μέρες....Αύριο φεύγω....
Η συνέχεια απ το χωριό.Τον Μανταμάδο μου...

7 σχόλια:

ria είπε...

καλά να περασετε!

βαλτοί είστε όλοι????

εμείς αν φύγουμε θα γίνει μετά τις είκοσι αυγούστου!
όταν εσείς γυρνάτε, εγώ θα φεύγω. έτσι για να δείτε και σεις τι είναι να φεύγουν οι άλλοι και συ να γυρνάς.

αντιληκό και καπελάκι για το σπόρο μην ξεχάσεις!!!

Δήμητρα είπε...

Θα απολαύσεις ήσυχες διακοπές...απλά...Το αντιηλιακό εύκολο.Εκε΄΄ινο το καπέλο να δω πώς θα μείνει στο κεφάλι του!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλά να περάσετε, ξέγνοιαστα και χαρούμενα!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

L' Aesthete Soleil είπε...

Καλές διακοπές. Καλά να περάσεις και να αφήσεις ό,τι θλιβερό, πίσω σου.

Δήμητρα είπε...

Γλαρένια σήμερα είμαι σίγουρη θα σε συναντήσω δίπλα στο καράβι να πετάς...
Soleil Σ ευχαριστώ.Καλή συνέχεια και σε σένα.

George Priftis είπε...

Χρήματα;

Δήμητρα είπε...

Καλώς ή κακώς τα χρήματα είναι αυτό που δεν μ ένοιαξε ποτέ.Πόσο μάλλον στο χωριό,που θα μείνω στο σπίτι.Τα χρήματα χρειάστηκαν για ναβγάλω εισητήρια...Ακους εκεί χρήματα...Εξυπνάδες!!!

Πού πήγε;;