Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Τ' δράκου το πήδημα


Στον δρόμο Μανταμάδου-Αγίας Παρασκευής λίγο πριν την Νάπη,λίγο μετά το ξωκλήσι του Αγιου Παντελεήμονα υπάρχουν οι δύο βράχοι -που φαίνονται στην φωτογραφία -και είναι αρκετά μεγάλοι.
Ο θρύλος και οι γιαγιάδες μας έλεγαν όταν ήμασταν μικρά, πως υπήρχε στην περιοχή ένας μεγάλος άνθρωπος, σχεδόν σαν δράκος που φοβέριζε τον κόσμο και έκλεβε τα ζώα και τη σοδειά τους.Αυτός είχε τη μανία να πηδάει απ τη μια "αράχτα" στην άλλη.'Ωσπου μια μέρα κατάφερε να βάλει το ένα πόδι στον ένα βράχο και το άλλο στον άλλο.Αλλά δεν άντεξε για πολύ γιατί σκίστηκαν τα μεριά του και γλίτωσε ο κόσμος απ τις φοβέρες και τις κλεψιές του.
Ο θρύλος παιδικός-σχεδόν παραμύθι.Αλλά αυτός ο θρύλος και η συγκεκριμένη τοποθεσία, που είναι πραγματικά για ένα παιδάκι τρομαχτική μας έπειθε να αποφεύγουμε τις σκανταλιές και εμένα και τον αδερφό μου.Κάθε φορά που ξεπερνούσαμε κατά πολύ τα όρια η γνωστή φοβέρα έβγαινε απ το στόμα τις γιαγιάς "Απουστόλ σμαζόνους γιατί θα σι παρατήσου στ δράκου του πήδ΄μα"
*Αράχτα=βράχος
Σμαζόνους=Συμμαζέψου

6 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Πασχαλίτσα κοντοχωριανή μου,
Άφησα σημάδια στην προηγούμενη ανάρτησή σου για να ειδωθούμε στη Μήθυμνα, αλλά... δεν ξέρω τι συνέβη...
Εδώ θα είμαι και τον Σεπτέμβρη, αλλά είναι και μια χρωστούμενη επίσκεψη στην έκθεση στο χωριό σου.
Τι στο καλό θα χαθούμε;
Αν επιθυμείς στείλε μου μέιλ θα το βρεις στο προφάιλ μου.
Να περνάς όμορφα και μη φοβάσαι πια η γιαγιά σου δεν πρόκειται να σι παρατής στ' δράκου του πήδ'μα!!!

Δήμητρα είπε...

Μόλις γύρισα απ το Μόλυβο αλλά δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί σου.Ελπίζω μέχρι την άλλη Τριτη να τα καταφέρω.Τί όμορφος που είναι ο Μόλυβος!!!!!!Σαν παραμύθι...

Δήμητρα είπε...

Μόλις γύρισα απ το Μόλυβο αλλά δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί σου.Ελπίζω μέχρι την άλλη Τριτη να τα καταφέρω.Τί όμορφος που είναι ο Μόλυβος!!!!!!Σαν παραμύθι...

Μηθυμναίος είπε...

Όποτε θα χρειάζεσαι να διαβάσεις αυτό το παραμύθι να επισκέπτεσαι το μπλογκ μου, θα βλέπεις τις φωτογραφίες μου και θα ταξιδεύεις!
Θα επικοινωνήσω μαζί σου.

Μηθυμναίος είπε...

Ύστερα από την απάντησή σου στο μέιλ, κατάλαβα το Πασχ(π)αλίτσα...
Ωραίο!!!

κάκος είπε...

Ε άτε να δούμαι πότε θα τελειώσουν αυτές οι διακοπές για να τα λέμε !!!
Είπα κακία ?
Πολλά φιλιά να περνάτε καλά!!!!!

Πού πήγε;;