Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Αμέθυστος

 
Μίλτος Πασχαλίδης & Αργύρης Λούλατζης - Αμέθυστος


Είναι βαρύ το δάκρυ , στης λησμονιάς την άκρη
μάτια μου μη φοβηθείς
Παράδεισο να βρούμε , απόγευμα να πιούμε
άνθος μου μη μαραθείς

Στα χέρια σου άπλωσες τα δικά μου
χάραμα εσύ άγγιξες τα φτερά μου
στο πουθενά αμέθυστος ο χρόνος
σαν προσευχή που ψυθιρίζεις μόνος

Όλος ο κόσμος γίνε και στη φωτιά μου μείνε
άσημος και ποιητής
Σ' άστρο κρασί να φέρεις , τα μυστικά που ξέρεις
μάτια μου μην τ' αρνηθείς

Στα χέρια σου άπλωσες τα δικά μου
χάραμα εσύ άγγιξες τα φτερά μου
στο πουθενά αμέθυστος ο χρόνος
σαν προσευχή που ψυθιρίζεις μόνος 
 
Καινούριο τραγούδι, όμορφοι οι στίχοι,
τούτες τις μέρες οι στίχοι και οι νότες ανάγκη
να κλείσουν τα κενά που μπάζει ο αγέρας.
Σκέτο μελτέμι, Δυτικό.
Φουρτουνιασμένο , ανταριασμένο.
Σαν τον Αύγουστο τούτο.
Αλλος.
Αλλιώς.
Ανάτσαλα ήμερος.
Κει που φαίνεται.
Από κάτω βράζει.
Αργά σιγανά,ύπουλα.
Χτεσινός ο δεκαπενταύγουστος.
Η μνήμη κενή.
Να χαζεύει τη θάλασσα.
Δεν θέλω να θυμάμαι τίποτα.
Ούτε στιγμή ούτε λέξη.
Άλλα.
Θάλασσα.
Αλάτι
Αλμύρα
Ανάσα.
Καλημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πού πήγε;;