Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Αν...

Καλημέρα 



Στίχοι:  
Παρασκευάς Καρασούλος
Μουσική:  
Δήμητρα Γαλάνη


Αν μια στιγμή μπορεί
να τα αλλάξει όλα με ένα βλέμμα
με ένα φιλί
Αν μια λέξη αρκεί
απ τα δύο σου χείλη
το φως να ντυθεί

Μέσα μου σε ζούσα
να σε βρω αργούσα
κι έτσι αργούσε κι ζωή
τα μικρά μετρούσα
μα ήρθες εσύ

Πως μου `λειψες τόσο
μείνε να νιώσω
σ’ αγαπούσα πριν μας δω μαζί
Μοναξιά μου καρδία μου εσύ
συντροφιά μου και νύχτα μου εσύ

Σ’ αγαπούσα πριν μας δω μαζί

Αν μια στιγμή μπορεί
να τα αλλάξει όλα με ένα βλέμμα
με ένα φιλί
Αν μια λέξη αρκεί
απ τα δύο σου χείλη
το φως να ντυθεί

Μέσα μου σε ζούσα (μοναξιά μου καρδιά μου εσύ)
να σε βρω αργούσα (συντροφιά μου και νύχτα μου εσύ)
πως μου `λειψες τόσο
μείνε να νιώσω (μείνε)
σ’ αγαπούσα πριν μας δω μαζί...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πού πήγε;;