Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Προορισμός

 
Τί να μας κάνει η νύχτα- Κώστας Τουρνάς
 
Τι να μας κάνει η νύχτα
μια νύχτα μόνο τι να μας κάνει
Τι να μας κάνει η νύχτα
ν’ αγαπηθούμε πια δε μας φτάνει
Τι να μας κάνει η νύχτα, δε φτάνει
Τι να μας κάνει η νύχτα, δε φτάνει

Πριν γεννηθώ εγώ
πριν γεννηθείς εσύ
πριν να σε πρωτοδώ
πριν να με πρωτοδείς
ερωτευμένοι ήμασταν, ήμασταν, ήμασταν

Τι να μας κάνει η νύχτα
μια νύχτα μόνο τι να μας κάνει
Τι να μας κάνει η νύχτα
ν’ αγαπηθούμε πια δε μας φτάνει
Τι να μας κάνει η νύχτα, δε φτάνει
Τι να μας κάνει η νύχτα, δε φτάνει

Πριν πρωτοαγαπηθώ
πριν πρωτοαγαπηθείς
πριν πρωτοφιληθώ
πριν πρωτοφιληθείς
ερωτευμένοι ήμασταν, ήμασταν, ήμασταν

Τι να μας κάνει η νύχτα
μια νύχτα μόνο τι να μας κάνει
Τι να μας κάνει η νύχτα
ν’ αγαπηθούμε πια δε μας φτάνει
Τι να μας κάνει η νύχτα, δε φτάνει
Τι να μας κάνει η νύχτα, δε φτάνει
Τί να μας κάνει η νύχτα
 

Άναψε φωτιά - Κώστας Τουρνάς
 
Φταίει ο έρωτας και η άνοιξη,
φταίν’ τα μάτια σου και συ.

Φταιν’ τα χείλη σου και τα λόγια σου
κι η ζωή που είναι νησί.

Κι άναψε φωτιά που δε σβήνει,
άναψε φωτιά.
Άναψε, με καίει, δε μ’ αφήνει,
άναψε φωτιά.

Άναψε φωτιά, με τρελλαίνει,
άναψε φωτιά.
Άναψε φωτιά, και θα μένει
πάντοτε φωτιά.

Φταίει το αίνιγμα, το περπάτημα,
φταίει το κόκκινο κρασί.

Φταίει το άγγιγμα και το φίλημα,
φταίω εγώ, μα φταίς και συ
 
 
 
 
Έχω ένα καράβι, τρικάντουνο,  μεγάλο, στιβαρό, αγέρωχο,
ξύλινο, να μυρίζει βερνίκι,
 βαμμένο σπιθαμή προς σπιθαμή με το χέρι.
Καράβι, σπίτικό.
Έχω έναν΄άνεμο να το χαιδεύει.
Και μια ανείπωτη, ξαφνική χαρά.
Έχω μια εικόνα κάπως αλλιώτικη,μα και τούτη δική μου είναι
Έχω δυο μάτια παιδικά που λίγο ξέφυγαν απ τη μελέτη,
αλλά ίσως να ναι και  ιδέα μου.
Στ αμπάρια του κρυμμένοι θησαυροί, δικοί μου.
Μάτι ακόμα δεν κατάφερε να τους δει.
Έχω ένα λιμάνι μικρό, κρυμμένο, πίσω από φουρτούνες και κύματα.
Και εκεί χωμένο το καράβι μου.
Από τότε που το καράβι φάνηκε καθαρά στον ορίζοντα
έχω και έναν προορισμό.
Μοναδικό.
Εδώ, στου δρόμου τα μισά.
Απόψε έχω και απόφαση.
Σκληρή, βελουδένια, αγαπημένη, επώδυνη,
μα είναι απόφαση.
Και δεν γίνεται ν αλλάξει.
Όχι πια.
Λάμψη ξαφνική η μέρα τούτη.
Πριν κλείσει η τέταρτη.
Χαρά. Γέμιση.
Καλό βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πού πήγε;;