Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Αλλαγή πλευρού

 Το δάκρυ - Έλλη Πασπαλά
 
Είδα χθες στον ύπνο μου να μ’ έχεις αγκαλιά
Ξύπνησα και δίπλα μου μονάχα ερημιά

Δάκρυ που κυλάς στο μαξιλάρι μου,
ζάλισε με ν’ αποκοιμηθώ
Πως ξαπλώνει στο κρεβάτι πλάι μου
άλλη μια φορά να ονειρευτώ

Γέλαγες στον ύπνο μου, με γέμιζες φιλιά
Ξύπνησα και δίπλα μου γελούσε η μοναξιά...

Δάκρυ που κυλάς στο μαξιλάρι μου,
ζάλισε με ν’ αποκοιμηθώ
Πως ξαπλώνει στο κρεβάτι πλάι μου
άλλη μια φορά να ονειρευτώ
 
 
Τραγούδια του ύπνου.
Μνήμη
Ταξίδι
παραμιλητό.
Ασφυξία.
Καμία χαραμάδα να χωρέσει ο Αγέρας.
Συντροφιά τα τραγούδια
έκφραση σκληρή αδυσώπητη.
Ανίλεη.
Για τις σιωπηλές μέρες.
Ξημερώνει σε λίγο τέταρτη.
Μπορώ
θέλω
μπούρδες.
Αναζήτηση και λαχτάρα είναι οι  σωστές λέξεις.
Κουρνιαχτό, προστασία, φωλιά.
Ταίρι.
Αλλαγή πλευρού.
Προς το Νοτιά.
Καληνύχτα
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πού πήγε;;