Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Στο χωριό



Όλη τη μέρα ταξιδεύαμε σήμερα
Σ ένα ολο-ήμερο ταξίδι τόσο ήμερο...
Απ τα λίγα ταξίδια που χω κάνει με τέτοια μπουνάτσα της θάλασσας.
 3μποφώρ, Νοτιάς ο Αγέρας μου,να μας συνοδεύει, αλλιώς.
Άλλη ρότα. Πιο ανοιχτή.
Φτάσαμε στο πλευρό της Αίγινας
Στον Μπούφη και τον Άγιο Αντώνη.
Γνώριμα μέρη.
Μέσα από μάτια ταξίδια.
Μακρύναμε πολύ απ το Σούνιο , .
Προφανώς για να αναπτύξει ταχύτητα το πλοίο.
Όλη τη μέρα χάζευα την ηρεμία της θάλασσας.
Μόνο τ ανατριχιάσματα απ τ απαλό φύσημα τ Αγέρα.
Όλη μέρα πλάι μας.
Να φροντίσει να πάμε καλά.
Όμορφο ταξίδι.
Λίγο ζαλισμένο, λίγο νυσταγμένο,
λίγο μελαγχολικό,
λίγο της λαχτάρας του νησιού.
Πάσχα στο νησί.
Στην ομορφότερη εποχή του.
Λαμπρή.



Η υποδοχή της πόλης...
 Ο Ήλιος της Μυτιλήνης...
Πάντα αλλιώτικος.
Με πρόσμενε να φτάσω.

Η είσοδος στο λιμάνι.

Μετά οι εικόνες λιγοστεύουν.
Θαμπώνουν τα μάτια , γεμίζουν.
Η βιασύνη, να κατέβουμε  γρήγορα,
να δέσει το πλοίο,
Να βγούμε έξω.
και εκεί στο μικρό άνοιγμα της μπουκαπόρτας
την ώρα της αναμονής,
να τρως τον κόσμο με τα μάτια,
να βρεις τον πατέρα και τη μάνα
να περιμένουν με λαχτάρα.
Να δεις τα μάτια τους να γυαλίζουν
μέχρι να συναντηθούν τα γυαλίσματα.
Μέχρι την αγκαλιά και τα  πρώτα φιλιά.
Την επαφή.
Περάσαν μήνες.
Χαλαρωμένη πλέον η φόρτιση, χορτασμένα λίγο τα μάτια
-τα αγόρια βρέθηκαν, έπαιξαν στην αλάνα,
η μικρή προσαρμόστηκε, τ αδέρφι μου, η νύφη μου,
όλοι μαζί πάλι σ΄ένα σπίτι που γεμίζει χαρά τέτοιες ώρες-
Στο σπίτι που μεγάλωσα.
Στο χωριό μου.
Τις ρίζες μου.

Εικόνες στέλνω,
Φιλιά θαλασσινά.
Μανταμαδιώτικα.
Καλησπέρα είπαμε;;


Σου στέλνωμε τ Αγέρι χαιρετισμούς - Λιδάκης Μανόλης

Όπου πατάς να ρίχνεις
μάτια μου
φως να πατώ
κι όπου κοιτάς να δείχνεις
μάτια μου
για να κοιτώ

Σου στέλνω με τ' αγέρι χαιρετισμούς
όταν θα σε χαϊδεύει να με ακούς
και να στους τραγουδάνε στον ουρανό
οι βραδινές παρέες των αστεριών

Να 'ναι γλυκά τα ξένα
μάτια μου
κι ας μ' αρνηθείς
παρά σκληρή για σένα
μάτια μου
να είναι η γης

Τ Αγέρι ΜΟΥ μην ξεχνιόμαστε;;;

2 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Τυχερούλα μου! Πάσχα στο νησί λοιπόν.

Το έζησα, κάπως έτσι κι εγώ, χρόνια πριν ερχόμενος από τη Βενεζουέλα και με μάγεψε.

Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλή Ανάσταση!

Δήμητρα είπε...

Στρατο είχα χρόνια να το ζήσω απ την αρχη κ έχω τέτοια χαρά... Καλησπέρα κ καλή Ανάσταση Στρατέλ

Πού πήγε;;