Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Εδώ



Δεν θα φύγω από εδώ - Ελένη Τσαλιγοπούλου
Πάρε ένα μαχαίρι μάτια μου
και κόψε αυτά που μας κρατάνε
διάλεξε την ώρα κι άφησε
όλα όσα μας γυρνάνε.

Πίσω εδώ που τρέμει ο έρωτας
μέσα από σκιές που καίνε
τίποτ’ άλλο με το μέρος μας
τ’ άστρα μη ρωτάς τι λένε.

Και που μένω εγώ
δε θα φύγω από εδώ
αν δεν τα χάσω πρώτα όλα
στα δυο σου χέρια φυλακή
κάθε τέλος κι αρχή.

Βρες εσύ το θάρρος μάτια μου
κι άσ’ την φλόγα αυτή να σβήσει
ό,τι είναι να γίνει γρήγορα
πριν η ανάγκη μας νικήσει

 
Θα θελα να σουνα εδώ - Χρήστος Θηβαίος
 
Θέλω να σου στείλω μια λευκή κόλλα χαρτί
γιατί είσαι η μόνη που μπορεί τη σιωπή μου να διαβάζει
Ήσουν παράθυρο που άντεξε στου αέρα την οργή
μα λύγισες στ’ αρώματα του Μάη

Μια γεύση τρικυμίας στα χείλια σου να υφαίνεις
δυο χείλια που αργήσανε πολύ να ξεδιψάσουν
Κι εγώ καΐκι που ερωτεύτηκε μαζί σου να πνιγεί
απόψε ταξιδεύω στα νερά σου

Θα `θελα να `σουνα εδώ σαν προσευχή σαν φονικό
να σε δικάζω και να σε παρηγορώ
Θα `θελα να `σουν μυστικό στην ενοχή σου να κρυφτώ
να σου ξεφύγω και μπροστά μου να σε βρω

Ξεχείλισα απ’ όσα έχω μοιραστεί
κι ένιωσα λειψός μ’ όσα έχω κρατήσει
με ψάχνει ό,τι έχασα κι εγώ στριφογυρνώ
χαμένος μέσα σ’ ό,τι έχω κερδίσει

Θα `θελα να `σουνα εδώ
 
 


Εγώ σ αγάπησα εδώ - Ελένη Τσαλιγοπούλου

Εγώ σ’ αγάπησα εδώ
Που να `σαι τώρα που γυρνάς
Σε ποιο καινούργιο ουρανό χρώματα κλέβεις;
Ένιωσες πάλι τα φτερά
Τι σου `βαλε ξανά φωτιά
Σε ποιο λιμάνι, ποιο σταθμό, καρδιά γυρεύεις;

Πώς να κρατήσει το κορμί απόψε η νύχτα
Τώρα ο κόσμος έχει χάσει μια στροφή
Εγώ δε μίλησα, για θαύματα δεν είπα
Δε σου στάθηκε κανένας πιο πολύ

Εγώ σ’ αγάπησα εδώ
Με τα φεγγάρια της βροχής
Περίμενες τόσο καιρό να ξαποστάσεις
Έφτανε να χαμογελάς
Να σε κοιτάζω όταν ξυπνάς
Κι ούτε που σκέφτηκα ποτέ πως θα ξεχάσεις

Πώς να κρατήσει το κορμί απόψε η νύχτα
Τώρα ο κόσμος έχει χάσει μια στροφή
Εγώ δε μίλησα, για θαύματα δεν είπα
Δε σου στάθηκε κανένας πιο πολύ

Παραμυθάκι μου σκληρό
Όπου κι αν είσαι και γυρνάς
Για μένα εκεί να μη ρωτάς
Εγώ σ’ αγάπησα εδώ
 

 
 Λιδάκης Μανώλης-Σ'έχω δεν σ'έχω
Σ' έχω δε σ' έχω, σε κρατώ δε σε κρατώ
Ελπίζω δεν ελπίζω σ' ονειρεύομαι
Είσαι δεν είσαι πάλι αυτή που με καλεί
Μένω δε μένω πάλι μένω απ' την αρχή
Ελπίζω δεν ελπίζω σ' ονειρεύομαι
Ελπίζω δεν ελπίζω σ' ονειρεύομαι

Γίνεσαι φωτιά κι αέρας
νερό κι αέρας, φωτιά
μες τα χέρια μου κοιμάσαι
χάνεσαι μετά

Σ' έχω δε σ' έχω πάντα εσύ με οδηγείς
Μπαίνω δε μπαίνω σ' αδειανό μιας φυλακής
Σ' αγγίζω δε σ' αγγίζω σ' ονειρεύομαι
Ελπίζω δεν ελπίζω σ'
ονειρεύομαι


 
Τραγούδια του εδώ, του εκεί, του παντού. Του τώρα του ποτέ και του πάντα. Τα ίδια δεν είναι όλα αυτά;;
Αυτό που μένει στο τέλος είναι η μουσική στ αυτιά και μια μυρωδιά στη μνήμη.
Αυτά που συνδέονται, αυτά που δεν γίνεται να σβήσουν ποτέ
Όχι πολλά λόγια σήμερα, γεμάτη η μέρα από λόγια και εικόνες όμορφες...
Τραγούδι και ταξίδι εδώ.




 
Καληνύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πού πήγε;;